SMG LİSESİ ÖĞRENCİ FORUMU
 
AnasayfaTakvimGaleriSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 HANGİ MODDASINIZ..?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
YazarMesaj
de ja vu

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 179
Yaş : 24
Nerden : ankara
Kayıt tarihi : 10/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Paz Şub. 01, 2009 4:06 pm

adım nurcan ama neyse Smile

_________________

.. hayat .. dediqin ,,

koca bi yaLan..!

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
mrtzn
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 637
Yaş : 24
Nerden : Trabzon
Kayıt tarihi : 10/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Paz Şub. 01, 2009 5:34 pm

pohahaha naber cansu pohahaha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
biLgeSu



Kadın Mesaj Sayısı : 129
Yaş : 37
Nerden : buradan
Kayıt tarihi : 06/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Paz Şub. 01, 2009 6:14 pm

cansu yazıyo ama
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Paz Şub. 01, 2009 6:38 pm

oww bgn bnmde bi arkımın doum gnüydü=)) doum gnn kutlu olsn çılgın rockçı Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
biLgeSu



Kadın Mesaj Sayısı : 129
Yaş : 37
Nerden : buradan
Kayıt tarihi : 06/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Paz Şub. 01, 2009 7:52 pm

saoL adım bilgesu Laughing Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
mrtzn
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 637
Yaş : 24
Nerden : Trabzon
Kayıt tarihi : 10/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Paz Şub. 01, 2009 8:59 pm

ama başında nurcan yazıyo Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Paz Şub. 01, 2009 9:03 pm

tmm bnde özge memnun oldm Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
grkn

avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 131
Yaş : 24
Nerden : cehennemin souk olduğu yerden...
Kayıt tarihi : 15/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Paz Şub. 01, 2009 10:53 pm

uykulu mod...gözlerim kapanıyor..!!, windows açık uyuyakalırsam yarın grip olabilirim...xd
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Paz Şub. 01, 2009 11:09 pm

sıkıntılı mode; yrndan itibaren sıkı çalışmaya başlıcam onuda geçtm nedense okulların açılmasını hiçç istemiorm :S pfff confused
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mrtzn
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 637
Yaş : 24
Nerden : Trabzon
Kayıt tarihi : 10/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Ptsi Şub. 02, 2009 1:32 pm

grkn demiş ki:
uykulu mod...gözlerim kapanıyor..!!, windows açık uyuyakalırsam yarın grip olabilirim...xd
allah belanı verecek gürkan pale

film modundayım dün 4 tane izledim bu gün 6 ya ulaşabilirim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
de ja vu

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 179
Yaş : 24
Nerden : ankara
Kayıt tarihi : 10/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Ptsi Şub. 02, 2009 3:18 pm

çlqn rockçı demiş ki:
cansu yazıyo ama

'ηυя¢αη ¢αηѕυ' yazıyo Wink ad ve soyad anlamına gelio yani
Surprised

_________________

.. hayat .. dediqin ,,

koca bi yaLan..!

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
de ja vu

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 179
Yaş : 24
Nerden : ankara
Kayıt tarihi : 10/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Ptsi Şub. 02, 2009 3:21 pm

mrtzn demiş ki:
grkn demiş ki:
uykulu mod...gözlerim kapanıyor..!!, windows açık uyuyakalırsam yarın grip olabilirim...xd
allah belanı verecek gürkan pale

film modundayım dün 4 tane izledim bu gün 6 ya ulaşabilirim Very Happy


kusacammmmmm...! ıyyyyy Rolling Eyes pale Neutral pale

_________________

.. hayat .. dediqin ,,

koca bi yaLan..!

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
biLgeSu



Kadın Mesaj Sayısı : 129
Yaş : 37
Nerden : buradan
Kayıt tarihi : 06/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Ptsi Şub. 02, 2009 5:29 pm

anladım adın nurcan memnn oldm... Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
de ja vu

avatar

Kadın Mesaj Sayısı : 179
Yaş : 24
Nerden : ankara
Kayıt tarihi : 10/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Salı Şub. 03, 2009 1:57 pm

bnde Wink

_________________

.. hayat .. dediqin ,,

koca bi yaLan..!

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Salı Şub. 03, 2009 7:34 pm

mode; ağlamaklı,siniri bozuk... :@ :'((
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mrtzn
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 637
Yaş : 24
Nerden : Trabzon
Kayıt tarihi : 10/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Salı Şub. 03, 2009 8:50 pm

noldu ??
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Salı Şub. 03, 2009 9:23 pm

herşey üstüme gelio üstüne bide bi arkımla kavga ettm Sad bıktm ya Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mrtzn
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 637
Yaş : 24
Nerden : Trabzon
Kayıt tarihi : 10/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Çarş. Şub. 04, 2009 1:33 am

ya arada olur barışırsın bişey olmaz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Çarş. Şub. 04, 2009 10:19 pm

bu sefer gerçktn çok kötüyüm anneannem hastaneye yatmşş Sad Sad ne uğursuz zamnlarmış ya Sad Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mrtzn
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 637
Yaş : 24
Nerden : Trabzon
Kayıt tarihi : 10/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Çarş. Şub. 04, 2009 11:28 pm

en karanlık zaman aydınlıktan öncekidir ...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Perş. Şub. 05, 2009 1:34 pm

haklısın ama insan öle bi duurmda onu düşünemio...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mrtzn
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 637
Yaş : 24
Nerden : Trabzon
Kayıt tarihi : 10/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Cuma Şub. 06, 2009 11:16 pm

bak artık düşünebilirsin Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   Cuma Şub. 06, 2009 11:44 pm

anlamdm ama :s Smile ya buarada okul 1 hafta dahamı tatil oldu :S yoksa benmi yanlış duydum?? :S
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 276
Yaş : 23
Nerden : Ankara
Kayıt tarihi : 04/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   C.tesi Şub. 07, 2009 10:12 am

onu pazartesi okula gidip öğrenirim Wink durum ; aşık:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://smgforum.tr.cx
mrtzn
Admin
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 637
Yaş : 24
Nerden : Trabzon
Kayıt tarihi : 10/01/09

MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   C.tesi Şub. 07, 2009 8:01 pm

yok o bizim için geçerli değil Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: HANGİ MODDASINIZ..?   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
HANGİ MODDASINIZ..?
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
2 sayfadaki 4 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Ankara Suzan Mehmet Gonc Lisesi ÖĞRENCİ FORUMU ANKARA/MAMAK :: Serbest Kürsü :: SMG Cafe-
Buraya geçin: